در این مقاله، تغییرات زاویه کمبر در سیستم تعلیق دوجناقی هنگامی که خودرو از یک دستانداز عبور میکند، به روشی کاملا هندسی بهینه سازی شده است. برای این منظور معادلات مربوط بهتاثیر پارامترهای سیستم تعلیق خودرو اعم از طول و زاویه هر طبق، بر تغییر زاویه کمبر هنگام عبور از دستانداز .
بررسي اثر زمان و جريان جوشكاري بر ابعاد دكمه جوش در فرآيند جوشكاري مقاومتي نقطه اي
دانلود طرح توجیهی تولید روکش صندلی
پروژه سیستم تبادل ارز با استفاده ازPHP/MySQL
تحليل بعد از كمانش پيچشي نانولوله كربني دو جداره با استفاده از تئوري لايه مرزي